Biznes

Jak wybrać hotel na konferencję w Małopolsce? Podpowiada Młyn Jacka

• Zakładki: 39


Na jakie aspekty hotelu zwrócić uwagę, by wybrać właściwy obiekt do zorganizowania konferencji dla kilkunastu, kilkudziesięciu, a nawet kilkuset uczestników? Na to pytanie odpowiada Młyn Jacka, czyli czterogwiazdkowy hotel dla osób prywatnych i biznesowych, wykorzystywany m.in. do urządzania konferencji firmowych. Zapraszamy do lektury.

Ustawienie sali konferencyjnej w hotelu

Dobry hotel na konferencję ma co najmniej kilka sal konferencyjnych do wyboru. Sale powinny pozwalać na różne ustawienia krzeseł lub innych siedzisk oraz stołów, dzięki czemu organizatorzy konferencji nie napotkają trudności w dopasowaniu przestrzeni do charakteru wydarzenia. Przykładowo klasyczny wykład czy też jednokierunkowe szkolenie mogą odbyć się w sali o układzie kinowym, zwłaszcza jeśli konferencja liczy około stu lub więcej uczestników. Układy podkowy i szkolny oraz poduchy rozłożone na ziemi sprzyjają prowadzeniu szkolenia dwukierunkowego, w którym uczestnicy także zabierają głos. Z kolei konferencja połączona z warsztatami skorzysta na okrągłych stołach, przy których zbiorą się grupy.

Standard sali konferencyjnej w hotelu

Hotel Młyn Jacka podkreśla, że podczas konferencji znaczenie mają najdrobniejsze szczegóły dotyczące sali, w której odbędzie się wydarzenie. Organizatorzy powinni znać kształt sali, a także jej powierzchnię i konkretne wymiary: długość, szerokość, wysokość. Bardzo ważne jest zweryfikowanie dostępu do okien, czyli światła dziennego. Światło słoneczne może poprawić samopoczucie osób znajdujących się w sali, ale latem bywa problematyczne. Z tego powodu warto zapytać, po której stronie zlokalizowane są okna, w jakich godzinach promienie padają prosto na scenę czy też widownię oraz czy istnieje możliwość zasłonięcia ich.

Co powinno znaleźć się w sali konferencyjnej?

Chociaż część sprzętu elektronicznego organizatorzy muszą zabrać ze sobą, np. laptopy czy inne nośniki danych, podstawowe urządzenia i przedmioty konferencyjne powinny znajdować się na miejscu. W hotelu Młyn Jacka zastaniesz rzutnik multimedialny i ekran do wyświetlania prezentacji, flipchart, mikrofon, nagłośnienie, mównicę. W każdej sali znajdują się wydajna klimatyzacja i dostęp do internetu: LAN, Wi-Fi. Na życzenie organizatorów hotel może przygotować stoły bufetowe z kawą, herbatą, innymi napojami i przekąskami. Jeżeli konferencja trwa wiele godzin lub nawet kilka dni, warto zamówić catering, np. śniadanie i obiad dla uczestników.

Na osoby przyjeżdżające na kilkudniową konferencję i zatrzymujące się w hotelu Młyn Jacka czekają dodatkowe atrakcje, w tym baseny, sauny, jacuzzi, masaże, zabiegi pielęgnacyjne.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
18 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *